Friday, April 13, 2012

Feeling Good

oh yeahh...aku pun tak tau dah berapa  minggu dah kandungan aku ni yang sebenarnya. kena pegi klinik lagi for another scan untuk confirm bila expected date untuk si baby menjenguk dunia. cuma satu perkara yang aku nak share..makin lama, aku makin perasan. haha...ya, betul kata orang, bila seseorang wanita itu hamil, dia akan merasakan dirinya lah wanita paling cantik atau jelita walaupun pada hakikatnya di mata orang lain, tak cantik mana pun.. perasan jer lebih-lebih. ha..aku peduli apa dengan pandangan orang. yang penting, sekarang ini, aku rasa diri aku cantik. uwekkkk..uwekkk....melihat kepada raut wajahku. semakin menegang. maksudnya, semakin berisi la tu..semakin memberat...tapi, muka cam berseri-seri pula rasanya. dan...aku tengok, ramai perempuan yang menggandung akan naik seri di muka mereka..bercahaya gitu. aura kehamilan dia tu buat dia nampak cam bahagia jer hidup yang dia sedang lalui. ni yang aku suka pasal mengandung ni...rasa diri cantik. tu pasal lah agaknya  sekarang aku cam nak melaram jer memanjang...kebarangkalian gurl lagi kot ni...hahaha...saiz badan tu, belakang punya cerita lah. yang penting, raut wajah tu nampak cheriaaaa gitu walau tanpa secalit makeup pun. natural beauty gitu... tak caya, jom lihat....hahahaha....kalau rasa nak muntah, sediakan baldi awal2 k. ngihhhh.


No comments:

Post a Comment