Tuesday, April 24, 2012

shopping mode

hari ni setelah bersarapan, aku berpatah balik ke Jusco. semalam suami aku sms mengatakan hari ni merupakan hari AEON day atau JJday. bawa jer member card untuk kumpul point dan juga untuk dapat diskaun. elehhh..tak semuanya berdiskaun. diskaun pun cuma sekadar 10-15% jer. Bila suami kasi reminder hari ni start jjday till 1/5, aku punya tangan ni dah mula menggeletar. haha..ada-ada jer idea nak membeli. siap message balik suami lagi.."ni reminder i sales ni, duit belanja mana?". Apabila sang suami menghulur..apa lagi, list shopping of the day hari ni just untuk si suami jer. tak beli pun untuk diri sendiri...aku lebihkan kat bahagian men underwear. Haruslah membeli 7 helai boxer warna-warna ceria..haha..tak nak lah nengok sewarna jer. Seronok juga rasanya memilih inner wear untuk suami ni... tunggu jer lah response sang suami nanti. sebenarnya suami suruh bini tunggu dia pulang, barulah belikan dia baju kerja...tapi aku ni  excited sangat..jadi tergapai lah juga 3 helai baju kerja. lepas ni kalau dia ajak pegi lagi, aku ikut jer lah..kali ni, duit belanja bukan lagi keluar dari purse bini. hehe..aku nyer shopping budget dah abis dahhh...sekarang, duk diam-diam jer lah. =)

No comments:

Post a Comment