Thursday, April 26, 2012

second day demam

hari ni, dah masuk dua hari si kecik aku demam. suhu meninggi jer selalu. semalam, jam 3am menangis lagi. aku terpaksa berhijrah dari bilik tido ke ruang tamu agar tidak mengganggu si daddynya yang juga turut demam plus the next day bakalan pegi keja. aku dah mula risau, lalu aku tak melayan mataku walaupun sebenarnya aku mengantuk sangat. hari ni, suhu dia tinggi lagi. bingung gak aku. nothing i can do..si kecik nak berkepit memanjang. merengek-rengek. dah la semalam banyak pesanan penaja dari si daddy suh aku 'kerjakan' umah... =(  nanti pulang kerja, mesti sambung berleter lagi. tensionnya!!!

 bacaan petang ni. jam 2pm.

basahkan kain dan letakkan kat kepala n badan dia. dia paling tak suka nie...

sometimes aku stress gak...dengan anaknya..dengan diri aku sendiri...tapi seems like no one understand. seems like nothing different though i m still fight with my morning sickness. tension betul!! lagi lah..keje sekolah, langsung tak bersentuh sekarang. sekadar melepas rasa geram dan sedih yang terpendam. mengurus anak sakit seorang cam gini..nak mengadu kat suami macam tak kena pula. takkan mengurus anak pun tak boleh??but..siapa pernah lalui, akan faham lah. tak perlu aku terangkan panjang lebar.

No comments:

Post a Comment