Wednesday, October 12, 2011

30K...pengsan!!

uols...
mrsd saja nak kasi sikit momentum sama uols termasuk mrsd lah. well.. mrsd pun bukannya nak mencari glamour untuk berblogging ni. siapa lah aku ni...rupa tak da..harta jauh sekali. huhu...apapun, setiap yang tertulis ada yang tersirat dan ada yang tersurat mempunyai makna tersendiri buat mrsd. Ya. mrsd nak berblogging untuk menyimpan kenangan. biasalah...bila seorang wanita berkahwin. mulalah nak mencipta hidup baru...buka diary baru. bila dah dapat anak...lagilah...nak mencatit sejarah. buat renungan di hari tua dan juga buat tatapan si kecil apabila diri sudah tiada. pengganti diri gitu...

malu bah orang tau apa yang ada di kepala hotak kita ni. malu bah orang membaca apa yang kita lakukan...malu bah....tapi...haha..setelah mrsd melihat jauh sedikit....mrsd melihat ada insan yang berjaya hanya dengan berblogging. tak ada apa sangat pun yang depa tulis....bahasa pun bahasa paso jer...tapi mesra pembaca gitu. mostly mereka tak kisah apa orang fikir dan kata tentang apa yang mereka tulis. tapi penulisan beretika lah.. 

maka dengan itu, mrsd pun mula dapat inspirasi. pegi mai lah dengan apa yang orang pikiaq kan...lantak pi lah...hahaha...sukati hang lah nak kutuk ka..nak perli ka...nak bla bla bla...itu hang punya suka hati lah. apa yang penting...mrsd taippppp dan menaipppp dan menaipppp jer. =) meluahkan isi hati yang tersirat kepada yang tersurat. niat memang mencipta memori dan still kekal dalam hati...cuma, kali ini niat disertai dengan impian...ko orang tak teringin ker?? luah-luah rasa, berbayo plak. haha... ini antara blogger yang sangat-sangat top ketika ini yang mrsd tahu dan ikuti blog beliau. wajib baca setiap hari OK!~~>redmummy.com<~~ go an search.

Credit to: redmummy.com



semua gambar di atas adalah kisah benar OK!! inspirasi...inspirasi....
Nah!! uols...
what say you...well, dari kita membuang masa mengadap lappy 24 buang karan cam gitu jer, adalah lebih baik gain something,kan?? tapi...niat asal jangan lupa. memang nak berblogging kerana minat gituuu...kalau tak dapat berblogging satu hari...hidup rasa tak lengkap. hidup rasa tak sempurna...menggelupurrrrrr nak menaipppp yang tersirat kepada tersurat. mrsd pun..menyimpan harapan...hihi...mana la tau..mrsd pun boleh jadi DIVA hanya kerana berblogging. haha..berangan derrr.

Mari kita berblogging uols....

hehe...

1 comment:

raindrop said...

blog ko juak merah...mn tau dpt aura2...... merah redmummy

Post a Comment