Thursday, October 13, 2011

lagi terukkk!!

Petang tadi, aku bawa si kecik ke klinik. di layan oleh seorang doktor lelaki. dia belek-belek si kecik. hurmm...what a good girl..aku tersengih. si nelly pun tersengih gak. lepas tu doktor cam betul jer nak gi bukak mulut si kecik guna kayu cam aiskrim punya batang. si kecik nak mamam plak...maka tak jadi. oh ya..menyempat gak menimbang dia tadi. berat baru 7.5kg jerk. alahai....cikeding anak aku nih ha. luckyly, nampak gak dia meninggi.

sekali...time nak kuar dari bilik pemeriksaan tu, doktor tu tanya la aku beberapa soalan. dia ada muntah tak?? dia panas tak?? bla bla bla...banyak soal. anak aku yang pada mulanya cuma memerhati doktor terus bersuara...ba ba ba ba...dengan kuatnya. muka serious lagi tuh. doktor tu cam terkejut gak.. Ya baby...nak cari gaduh??? anak aku jawab lagi kuat...hahaha...aku gelak.

on the way back...aku nyer throat ni semakin memerit. tapi still ok. aku harap sakitnya setakat itu jer...tapi....lepas mandi ni...aku rasa tekak aku belah kanan nih semakin cam nak koyak jer...sakitnyaaaa. ubat plak dah habis. nampaknya esok aku kena gi klinik lagi esok...kena pegi awal. kalau tak tengahari lah habisnya...

oklah...nak layan si kecik kejap. dia sangat-sangat minta perhatian sekarang ni...kejap-kejap cari mrsd. tapi bila dah dapat mommy dia, dia nak turun pula..merayap....entahlah. tak sampai hati gak nak marah-marah dia saat cam gini. Kalau dia boleh cakap, mungkin dia bagi tau "mommy, lolo pening. mommy, rimaslah dengan hingus yang meleleh.". mungkin itu yang dicakapnya kat doktor tadi petang kot....huhu.

peoples, pray for me. semoga aku sihattttt. tak boleh arrr macam ni memanjang. huhu...

nytes uols.

No comments:

Post a Comment