Sunday, October 16, 2011

Apa-apa jer lah...

morning uols..
tengah tido la tu...mrsd tak tido lagi nih...my gurl kejap-kejap bangun. so..tak syiok pula rasa tido terbantut-bantut. hurmm...mrsd tengah penat nih...fuhhh...hehe..kata walking. blogwalking. malam ni tak banyak pun blog yang mrsd lawat, 5 buah umah jer.

Ulasan mrsd...ramai yang kata nak tingkatkan trafic blog, kena tulis sesuatu yang menarik. apa ya??/ mrsd tergaru-garu gak kepala ni mencari idea yang menarik. dan ada juga pendapat bloggers mengatakan, kalau tulis perihal diri sendiri...orang tak berapa nak suka baca. hurmmm...terasa mrsd, u. memang itu pun tujuan mrsd berblogging. tanda ingatan untuk diri sendiri..in the future boleh baca balik....nak tulis pasal artisan-artisan... hurmm. mrsd tak gemar sangat lah. walaupun mrsd tau...orang suka sangat baca bab2 menggossip artis ni. tapi melalui pembacaan mrsd lah kan..kisah para artist yang dientry-entrykan itu pun "copycat" jer.. where is the originality, mannn??!! kalau kita bercerita pasal diri kita sendiri., orang tak leh nak sangkal. dah memang diri kita. dunia kita. keunikan kita. walaupun apa yang kita lalui tak sehebat artisan-artisan. berbanggalah dengan kepelbagaian diri kita. perbezaan kita dan mungkin juga ada persamaan. Mrsd tau..."siapa engko untuk aku tau perihal ko?"...well...siapa orangnya tak penting...yang penting kita kutip pengalaman orang untuk dijadikan iktibar, pedoman dalam kehidupan (yang baek2 jer lah..). Yang kurang manis tu..kita jadikan sempadan dan pengajaran. anda setuju ke tak dengan mrsd, itu anda punya selera. mrsd tak leh nak campur garam or campur gula pula. nanti terlebi atau terkurang rasa....


well.. itu masing-masing punya pandanganlah. tapi..cam mrsd...kalau nampak nama artis kuar sebagai tajuk entry, memang mrsd kurengggg sikit nak masuk kawasan tuan tanah...ialah, mrsd dah bukan lagi kategori remaja. dah tue...tak minat dah walaupun memang ada artisan yang tersenarai dalam hati mrsd. hehe.. mrsd lebih suke baca kisah-kisah rumah tangga...kisah suami isteri....kisah anak-anak...kisah masak-masak....kisah cam mana nak jadi kurosss....kisah U-life.... Mrsd pantang nak  masuk tuan tanah yang penuh onak duri berprovokasi. tak baik untuk kesihatan mental mrsd....terdera gitu.

apa pun...Apa-apa jer lah. dan....follower mrsd dah mencecah 50 orang...oppss!! actually 49 orang coz seorang lagi tu diri mrsd sendiri. so...still kira 49 lah yer??.. mari..mari..mari....jangan malu jangan segan. kita lihat siapa yang kenaaaa!! Tungguuu....mrsd tengah usha-usha lagi nih apa nak kasi kat follower bertuah mrsd...watchaaaa!!!

2 comments:

Ku Azhar said...

btl tu! ku ske tls psal diri sndri dr tls psal berita yg dh diumumkan dlm surat khabar..t anak cucu bc xphm ape

Mrs. Daniel said...

haha...sesekali ada gak tersasar penulisan mrsd..but mrsd selalu bear in mind, tak nak nulis menda yang akhirnya blog jadi tong sampah..main sumbatttt jer. last-last arah tuju blog pun tak tau dah..=) tapi kalu kasi info yang berguna utk semua tu, bagus juga la..

Post a Comment