Tuesday, October 11, 2011

Jelmaan Iblis

selamat pagi uols...
semoga uols sihat la hendaknya.  hurmmm..mrsd nyer post entry punya la ganaz. mungkin di minda kalian tertanya-tanya kenapa mrsd meletakkan tajuk yang menggerunkan ini. Mrsd punyai alasan yang tersendiri meskipun fahaman kita berbeza. mrsd nak uols tahu dan mungkin ada yang telah mengetahuinya...apapun, mrsd tetap nak share juga pasal jelmaan iblis ini.

dua hari yang lepas, mrsd godek fb. ternampaklah post seorang kawan, link Star-Online. seorang bapa sanggup meliwat babynya yang berusia 23 hari. 23 hari beb!!! bukan 23 bulan atau bukan juga 23 tahun. Hari Ok!! sekali baca, mrsd ok jer..dua tiga kali baca...emosi mrsd mula meledak. si bini pula tengah dalam pantang. si bapa aka si suami betul-betul kemaruk seks. Kenapa sampai cam gini?? apa yang difikir oleh si bapa ketika itu?? kenapa bayi kecik itu dijadikannya mangsa??

Kepala hotak mrsd terus berpusing-pusing berfikir dan berfikir. macammana agaknya alat sulit si bapa menjunam buntut kecik baby tersebut. lagilah kalau dijolok atau disodok berkali-kali. baby owhhhh....sangat kesiannnnn. apakah sang suami merasa kesedapan melakukan sebegitu dengan bayi kecik??? kenapa oiii!!! rasanya binatang pun tak buat kat anak dia cam gitu..siap depa jaga lagi anak dari didekati. Kenapa manusia yang dikarunia akal begini tak mampu berfikir?? kenapa?? sakitnya hati mrsd.


ternyata ini adalah jelmaan iblis yang melampau... dia telah merasuk ke dalam akal fikiran sang suami yang bertuankan nafsu. mrsd masih lagi mengurut-urut dada ini....Oh My God..... hanya itu yang termampu mrsd lafazkan. bapa gila...suami gila.....apapun alasannya, mrsd tak mungkin dapat terima. dah la baby tu baby laki pula. betapa nafsunya dia....nafsu binatang!!!

mrsd geram sangat.

No comments:

Post a Comment