Friday, October 7, 2011

kecik dan Nelly ke Kelas

hari ni gi kelas. terlewat 30minit masuk pejabat supervisor aku. bukannya apa...we all dah sampai tepat pada masa di tempat kejadian. malangnya, si kecik aku poo-poo plak. nak harapkan si nelly ganti dia nyer dryper, nampaknya tak boleh lah. si kecik cam tau aku nak gi ke mana-mana. menangis dan melalak la pula dia dalam keta. hadoi...haru-haru...

akhirnya aku bawa masuk jugalah si kecik dan si nelly sekali. lagi buat hal....tak nak duduk diam. nak duduk di pangkuan mommy dia juga. supervisor aku cam faham..."anak ko nak ganti ko la tu", katanya bergurau. hishh..aku buat bodoh jer. buat apa pula aku nak terasa, bukan menyindir pun. haha...

sepulangan we all dari main kampus, dalam keta memekak lagi. hadoii...kali ni nak tido. nak buat cam mana...takkan aku pangku sambil drive. salah tu di sisi undang-undang. last-last nelly sandarkan dia di bahuku sehinggalah terlena. kesian..restless kot. pagi tadi kena bangun awal..

so..now, i feel free. terasa tak da bebanan walaupun bebanan itu memang ada di situ. feel relief setelah jumpa supervisor aku. Tapi mata plak  mengantuk..Apa taknya, bersengkang mata jam 4am buat keje...kepala pun terasa spinning gasing jer nih.

later mrsd update lagi...see uols later.

ciao!! n Peace...

No comments:

Post a Comment