Monday, October 24, 2011

Pondan Ancaman Wanita

uols...
kenapa ek hari ini ulang tayang "Pondan Ancaman Wanita" di udara kat WHI ni??... still gak Azuan ali menjadi tetamu undangan...tapi ini bukan ulang tayang. LIVE ok...tak silap mrsd tajuk yang lebih kurang sama ON air 2 or 3 minggu lepas. tapi...bila lihat appearance Azuan Ali hari ni, baru mrsd tahu yang ini another topik yang diperbincangkan. Kali pertama muncul...nampak kelelakian dia. tapi kenapa minggu ni cam lain jer kemunculan dia...hadeiii...satu lagi ni ha...betul-betul mak nyah pula dijemput. well, tetamu (kak Jee gituee..) tu yang kata dia mewakili Mak Nyah-mak nyah di Malaysia..

entahlah...malas mrsd nak ulas. semua pun manusia...kita sama. cuma kekadang bila manusia cuba melawan ciptaan Tuhan ni buat kita cam rimas sikitttt lah. but mrsd tak kisah pun kalau bergaul dengan depa...pernah berkawan dengan golongan-golongan ini. tak da bezanya depa...kekadang mrsd terlupa yang mrsd sedang bergaul dengan ompuan or lelaki. depa ni, golongan yang baik hati gak...best sharing ngan depa ni...cuma yang menyampah ni, ada yang gedik-gedik over or yang "gatai2" tepi lorong-lorong tu. mrsd kurang senang gitu....alam pondan mempunyai 1001 cerita tersendiri.

tak apalah....semoga suatu hari nanti mak nyah-mak nyah menemui jalan keinsafan. Menemui jalan pulang sebelum tiba ajalnya...its so sad kalau kita kembali kepadaNya dalam keadaan yang "tidak bersedia". bukan depa jerk,,,semua kita yang bernafas di atas bumi ni ha.

Ya Tuhanku, janganlah kiranya menjemput aku pulang ketika aku sedang tersesat atau berbuat dosa. 


No comments:

Post a Comment