Thursday, October 13, 2011

I-City

1/10/2011 
sorry uols...lambat hupdate...haha...mrsd mencari masa yang sesuai gitu untuk membuat laporan ini. haiseyyymannn....satu lawatan muhibah telah kami jalankan di I-city. Bandar bercahaya yang asyik-asyik disebut dalam tv tu.... memang bergemerlapanlah suasana dengan liplap cahaya lampu. dedaunan...pepokok...haiwan...semuanya berasaskan lampu. Terfikir sejenak mrsd...betapa penggunaan elektrik begitu maksimum di tempat ini. siapa bayar karan ek?? oh ya...lupa pula..kan sekali keta masuk kena bayo rm5. mungkin tu lah pakai depa membayo kot. ramai gak pelawatnya...if bukan kerana kakak mrsd datang dari Miri ke kl, tak mungkin we all pegi ke sana kot. plus...dulu-dulu pernah pegi ketika awal pembukaan. masa tu free lagi...tapi yang tak bestnya...my baby sleep jer sepanjang we all ronda-ronda. kalau tak..mesti dia suka bermandikan cahaya bergemerlapan begitu. Bila pulang, dalam keta jer terjaga. haiseyyymannn lagggiii daa... 

 Gaya mrsd pun tak nampak ni ha...aiseymann...

 tangkap gambo...tangkap...jangan tak tangkap walaupun hasilnya gelap. hissi..

 si merak yang tak menawan dalam photo..

 Barisan pelakon of the day. haha..

 Nelly, kak mag and Pumon the chess master.

 simply us...yang gedik itu, aku. haha...

 nak pulang dah ni...tengah tunggu keta mrd.

si kecik tido jerrr...penat menangis sebelumnya. 

 Lambang miri pun ada kat sini...kuda laut. hiii


untuk pengetahuan uols...
tempat bercahaya ni...kalau bergambar tak berapa cantik hasilnya. tak sama dengan apa yang kita nikmati pada ketika dan masa kita berada di tempat kejadian. Indahnya pemandangan di I-city di malam hari disebabkan kegemerlapan cahaya yang mewah. Emosi kita ketika berada di sana berbeza dengan apa yang kita lihat di photo...lain bebbbb!! pergi lah...rasai sendiri. haruslah bergambo,kan??!!

jom jalan-jalan i-city!! gi picnic pun boleh...bawa bekal dan makan di bawah limpahan cahaya lampu brsama keluarga terchinta. ok bah kalu ko...heee!!


1 comment:

Anonymous said...

Saya gak belum pegi cni...huhu

Post a Comment