Tuesday, July 10, 2012

tinggila pula

hari ni bangun awal. sang suami pesan, sediakan barang2 dia coz dia tak balik malam nanti...huhu..menyendirilah kami anak beranak malam ni. luckyly, ari tu tersilap info yang mengatakan dia outstation. Tu yang dah packing pakaian dia siap2. so, pagi ni..just kuarkan beg tu jer lah.. berbekalkan secawan Milo, sang suami pun turun keja dan seperti biasa tak lupa menyimpan 'bekal' cioman kudos kat anak-anak dan bini dia. hee...

hari ni aku ada appointment utk check bsp. terkocoh-kocoh gak aku menuruni tangga coz target sampai ke klinik tepat jam 8am. tapi, sampai ke makmal..kecewa gak rasa hati. punya ramai orang. huhu..aku plak dah rasa lapar. gheee....nah, ini dia result bsp aku pagi ni. jam 8am=7.4, jam 10.30=7.6. fuhhhh...tinggi tuhhh.. after bsp pagi-pagi aku pekena plak kue tiaw goreng...tu yang menjadi-jadi tu... nah, besok bersiap sedia jer lah telinga di berus oleh doktor. dah la sebelum-sebelum ni pesan, nak bacaan kurang dari 6. hurmm..apa boleh buat. baby makin hari makin besar..selera makan pun bertambah..nak-nak aku mula memasak untuk keluarga. Biasanya, orang kalau masak sendiri, dah lejuk nak makan masakan sendiri. tapi aku...aku masak, lagi aku berselera.

yelah, semalam masak kari ayam, masak Ikan Patin Sarawak @ atuk lawek plus dengan pekasam daun ubi. apa taknya selera menjadi-jadi. hakaiiii....

oklah, perut pun dah berkeroncong nih. nak makan sup atuk lawek. laparrr duhhh..

No comments:

Post a Comment