Friday, July 20, 2012

: : Icity : :

dek happy sangat setelah mendapat perkhabaran berita baik dari doktor bahawa Uri kandungan aku sudah normal, aku terus bawa si kecik aku gi jalan-jalan. kesian gak dia terperuk je kat rumah sehari suntuk ni. aku  yang hanya berbaring di ruang tamu dibiarkan sendirian oleh si nanny dengan membawa si kecik ke dalam bilik tido. Nasib baiklah si nanny ni memahami keadaan aku yang perlukan rehat..ialah, aku yang terlentang atas sofa, si kecik mula memanjat atas badan mommy dia ni. ingat tilam vono ker?? heee....





cantik juga pemandangan di Icity ni ek?? dulu aku pegi, belum lagi kena upgrade cam sekarang ni. anak aku paling happy...seronok dia melihat cahaya yang menyimbahi bumi Icity..penat juga lah berjalan-jalan. until si kecik minta di dukung..haha...sesekali bawa si kecik keluar begini, dapat dilihat pada wajahnya yang dia begitu  bergumbira. berseri-seri gitu... Sorryla...kali ni tanpa menunggu papa, mommy bawa jer si kecik ke tempat cam gini untuk hiburkan hati sang puteri.


No comments:

Post a Comment