Saturday, July 28, 2012

::bad habit::

hari sabtu. aku terjaga awal. ada misscall. and its from my dad. terus call balik...rupa-rupanya dia baru datang dari kampung ke Miri dan sampai pada jam 2am...jauh perjalanan tu... Sempat gak wish dia happy birthday. Long Live and healthy, my beloved daddy.

hari ni nak focus buat correction. tapi....tau jer lah aku ni. time aku nak buat keje dengan serious, mulalah aku nak buat menda lain. ada jer agenda-agenda yang sepatutnya aku tak nak buat aku gi buat. giler,kan?? time ni lah nak gi ngemas rumah...cari something la...buat somethingla... nak menyuruh si nanny. aku dah bosan nak suruh buat keje satu-satu. macam boss. its not me. i m not bossy ok!! aku lebih suka kalau aku atau orang lain buat keje ikut common sense sendiri. sangat tak suka mengarah orang...apa lagi kalau di arah.

huhu..Tuhanku, bagilah semangat untuk aku. Nak jumpa prof minggu depan ni...tapi kenapa sekarang hati aku bagai digaru-garu untuk buat menda yang tak berkaitan. aku tak leh duduk diam pula berkonsentrasi. hadoiiiii.. tension gak ada this kind of habit. menyempat lagi gi mencari pakaian si puteri yang boleh diguna pakai oleh baby OD.

hurmm..come on jac. put another thingy aside la...focus please!!! huhu

No comments:

Post a Comment