Wednesday, July 25, 2012

: : berulang lagi kah? : :

entry kali ini menyental isi hati aku yang terbuku. hurmm..mungkin sikap lama dia berulang kembali?? hari tu aku tengok dia bersemangat giler buat keje. sampai aku yang tertido pun boleh terjaga apabila kedengaran dia menyapu or mengemas rumah. Sebulan sudah berlalu...macam semakin slow jer nih. Aku malas nak tegur...balik-balik nak suruh buat itu buat ini... buat sendiri sudah. Kang aku cam bossy sangat kalau dok bagi arahan setiap masa. tak best lah...u do your part lah... dah memang tugas,kan? takkan setiap kali aku macam askar Nipon Go jer nak kasi tau apa yang perlu dibuat kot setiap masa. Aku paling tak suka rasa tak puas hati cam gini... Setakat ni Ok la performance keje dia... jangan jer berulang kembali perangai lama, sudah lah. aku tak suka. sangat tak suka....tak kisahlah nak tengok tv tu, yang penting lain-lain settle semua dulu. kasi kemas dan mata memandang pun senang.


@aku yang mengomel@


No comments:

Post a Comment