Friday, July 20, 2012

: : anak siapa ni?? : :

haha...siapa punya anak tah ni?? tuntut..tuntut... owh..owh..anak aku rupanya. hadeiii. well..bila papa tiada di sisi, bolehlah berkelakuan 'sukati emak dia'. Papa tak suka anak dia comot-comot. tapi..sometimes, bila anak diberi freedom, they really can appreciate and enjoy the life. tapi..agak-agak la. jangan sampai bebas yang terbabas. nah..ni aksi anak aku yang bagi aku agak lucu...nanny aku pun tergelak tengok muka dia makan eskrim lagu ni...bila kita orang gelakkan dia, dia gelakkan kita orang balik. aiseyymannn...nanti ko, anak. bila ko besar dan boleh baca blog mommy ni, baru ko tau. macam ni rupanya perangai aku time kecik-kecik dulu...cuteee... heee...

 makan dengan penuh penghayatan kot ni...

 orang gelakkan dia, dia gelakkan orang balik...haha

Gaya yang bersahaja..santai gitu....rasa cute la tek?? hehe..memang pun cute!!

beginilah perangai budak-budak. selamba dan bersahaja. true color tanpa berpura-pura. yang penting, happy!!! nikmatilah zaman kanak-kanakmu sepuas-puasnya sebelum masuk ke fasa dewasa dimana hidup akan lebih complicated. mommy n papa, sayang awak bbLolo. muaahhhh...

No comments:

Post a Comment