Friday, July 20, 2012

: : Papa's Birthday : :

actually birthday laki aku jatuh pada 17/7. tapi dek kesibukan suami yang memanjang pada weekdays, terpaksa aku advance,kan iaitu pada 15/7/2012. ahaaa...bersungguh-sungguh gak aku memasak. Penat memang penat gak memasak ni. tapi, jarang sekali aku 'bercelebration' dengan laki aku ni. time fathers day pun aku away...birthday dia sebelum-sebelum ni pun, aku away. so..tis time kena buat gak la. bukan jer sebagai kenangan kat laki aku tapi juga kat anak aku. dia suka dengar lagu birthday..time masuk nursery selama dua bulan sebelum ni, dia sudah kenalpasti tu lagu. abis, selalu jer budak2 sambut birthday. Bila pulang, ada jer buah tangan dia. hehe... disebabkan umah kita orang kecik, so jemputan pun dihadkan. sorry ekk... apapun, aku rasa puas hati gak la pasal boleh gak handle dapur dalam keadaan boyot cam gini. demi suami la katakan. haha..

 happy birthday to papa...

 papa ker or si kecik yang punya birthday ni??..

cut cake with papa..

 owh..owh.. papa just 37 years old. =)

simple home made dishes by wifey...no order2 dari kedai ok.. =)

 yeah..persembahan poco-poco for birthday papa...

Terima kasihlah coz sudi datang ke teratak kami..

Sekali lagi...to my beloved husband; happy birthday darling. I m glad that God sent you down from heaven to be my husband. You have always been a great husband to me and papa to our princess Lolo...Doaku, moga Tuhan terus lanjutkan usiamu...memberikan kesihatan yang baik buat dirimu...memberkati perjalanan kareermu...dan paling penting, semoga terus menjadi seorang suami yang setia pada bini serta membina keluarga yang bahagiaaa dunia dan akhirattt!! haha...no notty2 husband OK!! dont likeeee....dushhhhh.

God bless you and happy birthday my partner!!! muahhhh...

No comments:

Post a Comment