Saturday, May 5, 2012

tertunggu-tunggu

petang ni aku ke rumah jiran. ehh..ko tau tak, si Awal dan si scha akan live bernikah nanti jam 9pm. ya ka? nak tumpang tengok la cam gitu. hehe...aku kan bukannya pelanggan Astro. so, tak tau la menda2 cam gini. sambil-sambil menunggu, berborak-borak kosong la kami. menyempat gak mata kami melihat pengumuman. SEBENTAR LAGI AKAN DISIARKAN SIARAN LANGSUNG AKAD NIKAH DI ANTARA AWAL DAN SCHA.  so, kami terus rancak berbual. tapi yang pelik, iklan muncul berulang-ulang, berita lah.. Mania lah...aik?? bila lagi ni?? perghhh..macam tiada jer tanda-tanda berlangsungnya siaran yang diwar-warkan. maka aku pun minta diri untuk menjemput adik pulang dari keje. sesampai di rumah, aku pun on lappy, seperti biasa...membaca utusan2 warta berita  rakan fb. rupa-rupanya, siaran langsung tersebut tak pun on air sehingga jam 10pm. aihhhh...janji apa ni ASTRO??? bukan main lagi buat orang tertunggu-tunggu. walaupun aku bukannya peminat kedua mempelai ni, tapi aku nak gak tengok orang kawen2 nih...aiseymannnn ASTRO..naper ek dengan ko ni?? so menci dengan janji2 palsu. huhu 

No comments:

Post a Comment