Friday, May 18, 2012

Buat Ibu terchinta

terlambat pula aku berbicara pasal kasih ibu. Terima kasih mama terchinta kerana melahirkan aku dan adik beradikku yang lain. tak terhingga pengorbananmu. dari diri ini dalam kandungan sehinggalah besar panjang begini. you do everything that you can. Kesabaranmu tidak terbatas. meski aku dan adik-beradik yang lain sering melukai hatimu. tapi ko tetap juga menyayangi kami tanpa syarat dan tanpa batasan.

ibu terchinta, semoga dirimu sentiasa dirahmati, dilindungi dan diberi kesihatan yang baik serta panjang umur oleh yang Esa sehinggalah aku dapat membahagiakanmu dan membuatmu menangis terharu mempunyai anak yang tak sepertinya ini. Ampuni segala dosaku, oh ibu.

Bondaku bersama puteri Lolo usia sebulan

tiada galang gantinya dirimu wahai ibuku dengan sesiapapun wanita yang ada di muka bumi ini. Kau sempurna bagiku. Kau tetap yang terbaik dalam hati ini. maafkan aku kerana belum dapat membahagiakan hari tuamu. Pasti akan ku lakukan juga..itu janjiku sebagai anakmu.

i love you mdm Lucy Urai Ngau.

dari,
anakandamu tersayang

No comments:

Post a Comment