Wednesday, May 16, 2012

3 botol besar

aku baru jer pulang dari KK aka klinik kesihatan. menurut review bsp dan tekanan darahku, semuanya ok. tapi aku ngadu aku selalu jer sakit kepala kat doktor berkenaan. puan, keadaan bb puan OK, cuma puan jer bermasalah. berat badan turun, puan sakit kepala. rasanya puan kekurangan air dalam badan. puan kena minum 3 botol besar 3liter mineral water setiap hari.

huhu...ada juga kebenaran kata doktor tersebut. aku minum time aku haus jer. selagi tak haus, aku tak minum pun. dan tabiat minum air cuma aku amalkan ketika selepas makan jer. deiiii...aku harus biasakan diri. bukan suami tak pernah bising. dia pun jarang nampak aku minum air...membebel memanjang jer. tong ko tu, tong lori. tapi ko isi minyak tong kancil. mana cukup...dushhhh!!!

bah, i promise to drink more water start from today and on.

No comments:

Post a Comment