Thursday, May 17, 2012

Ady Putra Pula..

ni apa kes ni?? tetiba jer bercerai pula ni. hurmm..kalau aku tak silaplah kan. bukan kah dulu bini dia pernah disahkan ngandung kembar tiga ker? aiyooo..dunia artis ni sangat mengejutkan. aku respect gak kat johnny depp Malaysia ni dulu. aku ingat dia cam suami si vanida Imran dan juga Aaron Aziz dalam mengemudi rumah tangganya. aikkk?? kalau tak silap, ari tu time si fasha kawen, si Nora ada gi Umrah,kan?? at the same time si Ady pun gi Umrah gak,kan?? hurmm...janganlah instinct aku ni betul. Aku happy gak si Nora ni dapat life partner dia. tapi kalau menyebabkan perpisahan kepada orang lain...tak suker lah... coz si Nora ni pun ala-ala "wanita teraniaya" seperti kesnya Rita Rudaini cuma specialnya, dia dikasihi ex-mertua.

aiyooo...pening..pening.."sudah tak ada kesefahaman dan tak ada jodoh di antara kami meski dah cuba untuk diselamatkan". entahlah..ni kes pintu hati dah tertutup untuk kemaafan memang payah lah nak bersebumbung semula. aku faham...tapi take time dan jangan terlalu ikut hati amarah tu. biarkan seorang tu sejuk dulu...lama-lama ok. tapi kalau bertunjangkan keegoan, aku jer betul. susahlah.....

No comments:

Post a Comment