Saturday, November 12, 2011

MUSTAHIL VS TAK MUSTAHIL

aku tak tau apa sebenarnya. sejak kebelakangan ini, pelik jer aku rasa. timbul rasa sangsi dan was-was untuk aku meneruskan aktiviti sauna aku. dulu cam ni gak...bila aku check, positif. yabeduuu...tapi kali ni...aku tak tau. rasanya tak mungkin kot. untuk memastikan kebenaran, aku check senyap-senyap. tak da apa-apapun. ditambah plak dengan kaki aku yang membengkak..sebab itu aku sendiri tak pasti, aku ni sakit ker apa ni?? atau adakah ini tanda-tanda awal?? 

yang aku pelik ni..kenapa ada detikan-detikan kecik di perut ini. cam ketika kewujudan si lolo kat dalam perutku ini tahun lepas pula rasanya. rasa pelik lah...atau..apakah gerakan-gerakan yang bermain di perutku ini adalah gerakan cacing?? owh tidakkk!!! say NO to CACING!!! lama gaklah tak makan ubat cacing.

atau apakah ini detikan urat-urat sarafku?? dan...agak mustahil gak kalau ada coz we are ON planning mode. naturally. means...seldom. seldom means lebih kurang cam gini~~~>seminggu belum tentu wooo...serious. kalau dikaji secara praktikalnya, sangat-sangat mustahil untuk kewujudan insan kecik di dalam sana. senyum para ibu, yer? heee

kalau ada, aku bersyukur. happy sangat gitu...walaupun aku takut kena marah coz sepatutnya bertahan atleast 2 tahun. rezeki...jangan ditolak. komplikasinya, serahkan pada yang ESA.

takkan aku nak check lagi kot?? atau...apakah sebenarnya yang terjadi? Misteri gak nih...

No comments:

Post a Comment