Wednesday, November 30, 2011

Berjuang terus Mara

3.20am. aku kembali semula di working stationku. tadi si kecik terjaga. mencari aku agaknya, tiada di sisi. si daddy turut terjaga gak apabila terdengar tangisan si kecik. nak tolong bini jaga anak..ngeekkkk..tapi mrd pun dah mengantuk gilerrr. sekadar membuka mata kemudian dengkurannya bersambung.

hari ini, kami berkampung lagi di office. nak buat macam mana..kat umah, memang keje tak jalan langsung. otak aku pun tak berfungsi. kat umah tempat aku tido, memasak dan bermain-main dengan anak aku. phieww..jadual aku dah bertukar. 

semalam sampai terlupa bawa si nelly ke klinik gigi. truly kelupaan gitu. hadoiii.. nampak gayanya kehidupan ini akan berterusan sehingga aku tamat pengajian. sorry to all...terpaksa heret ketiga-tiga penghuni umah untuk menyertai ku di pejabat. bukan apa..kekadang si baby terjaga tengah malam, kesian plak si nelly nak layan dia or takut dia tak dengar juga. aku yang jauh di pandangan pasti akan teringat-ingat bagaimana keadaan mereka. rasa selamat begini apabila mereka semuanya berada di sisiku dan di depan mata ini meski sesekali konsentrasiku terganggu. super Makkkkk lah katakan. hurmmm..

nampaknya november dah berakhir. perut aku semakin senak weii...go jac go!!! you are 50% on going progressing. jangan risau..pulun dan bantai jer...

back to work.
ciao.
3.25am

No comments:

Post a Comment