Thursday, November 3, 2011

AKU KENA TEGUR!!

uols...
phieww....merah telinga mrsd. mrsd dah jarang layan Innit..time free dulu, boleh dikatakan selalu gak lepak kat situ.  Kat Innit, Mrsd baca post entry orang... coz Innit fungsi dia lebih kurang cam tempat kita gi tinggalkan jejak blog kita. lebih kurang cam "Ping function" la... so, tadi..mrsd just gi tinggalkan jejak kat situ...ko orang nak baca, terima kasihlah banyak.. ko orang tak nak baca, ada aku paksa?? huh!! then...salah satu medium kat situ ialah Innit chatbox. tapi...bukan tempat untuk chatting. banyak jer orang simpan blog add url kat situ...tak de jadi menda pun..

Innit Chat
Innit chat has been reenginered to integrate with twitter hashtag. Use #innit or #nuffnang in twitter post, or sign in to Chat.

Please help us keep the chat box spam-free by not asking for nangs on your post.

donno y dalam banyak-banyak orang, mrsd sorang gak kena tegur. panassss siuttt telinga mrsd. mrsd letak link post kat Innit tu bukan untuk suh orang vote mrsd. orang tak vote tapi baca ok lah...apa maknanya kalau orang sekadar vote tapi tak baca?? takda makna nyaa.... malu sih mrsd. as if mrsd ni kurang hajo tak say hi!! mrsd tak duduk ngadap Innit jer lah...mrsd singgah kejap-singgah kejap jer.  Haiyooo!!! bukannya mrsd senang sangat nak duduk depan INNIT sekadar untuk 'nang-nang' orang... abis tu, keje mrsd yang berlambak ni, siapa nak siapkan?? hak individu per..aku pun tak kemaruk "NANG"lah!!! Nang bo ti nang kui bo ti kui...

Hadiah baek punya untuk aku di suatu petang!!!


mrsd tak tau pun kat Innit chat box tu perlu say hi kat semua orang. Yang mrsd tau...chatbox tu...tempat orang letak link post jer....so that bloggers yang tengah online tu bila tergerak hati nak baca, depa follow..kalau tak, biar jer lah situ. tak ganggu orang pun. Lagi satu...tak semua link bloggers kat situ masyukkk NANG. aku pun belajo kedekut nak mengeNANG orang berdasarkan kekedekutan orang mengeNANG aku...hahaha... tapi kalau time mood aku baeik, semua orang aku sedekahkan NANG percume.....dan lagi satu....  Ingat aku tak baca orang lain nyer blog ker walaupun aku tak Nang orang?? saja jer aku tak tekan NANG tapi terus klik kat blog depa.   ko tau ker?? So what??!!

telinga berasap sehhhh....
~~mrsd~~




No comments:

Post a Comment