Wednesday, November 16, 2011

good day

aku baru jer bangun tido. terasa cam puas. walaupun si kecik aku ada gak mencari pacifier dia...mungkin sebab aku rasa penat kot after balik sauna semalam. rasa best jer nak tido. terasa cam nak sambung balik. huh?? mati aku nak sambung balik. keje tu bila nak siap, mrsd?? tepuk dahi sendiri....opppss.

oklah..hari ni hari terakhir untuk mrsd membuat persiapan. ala-ala lah. coz esok ada preview. hurmm..lantak arrr. katanya 30-40% siap. ya...i m on the boat. haha...walaupun debaran kencang kat dada mrsd. but...take a deep breath mrsd. exhale...inhale...exhale..inhale...

so, mrsd nak mandi duluan sementara si kecik masih tido. nanti nak kuar tak sampai hati plak kalau dia nampak. sedih gak tengok pandangan kosong dia yang hiba tatkala melihat aku kuar umah tanpa membawa dirinya. sabar anak. lepas ni...kita enjoyyyy!! mommy promise you..now is mommy showtime!! so, mommy need to struggle for us, ok.

good day everyone.
peace.


1 comment:

Fatin Mraz said...

all the best mrs.d...

;)

Post a Comment