Wednesday, November 30, 2011

charge battery!

gara-gara design, mata ini sudah mula kuyu dan layu. aku...betulllll2 tak semangat lah nak mengasing-asingkan bagai nih. hissyyy....nampaknya aku berhenti awal pagi ni. coz, otak aku dah beku.ish ish ish..moga-moga bangun nanti pagi, aku dapat mood dan semangat baru!!!

mrsd tido dulu ek??. tersenyum mrsd. semalam si nelly bergurau "kalau tak buat keje tak tau lah...semata-mata datang tido kat office jer kot. elok-elok kat umah dah ada tilam bagai. selesa". aku tergelak sampai terkeluar suara jantan aku. ha ha ha.... ye tak yer juga. tapi tetap berbeza. 1 jam di rumah dengan 1 jam aku di office sangat2 jauh bezanya. kat umah aku memang santai gilerrr...entahlah. mungkin minda aku dah set kot, "umah bukan tempat buat keje. umah adalah tempat berkasih sayang..."  phieww...

k lah..nak charge battery mrsd duluan. nak bangun jam 7.30 ni. kendian balik umah breakfast. jam 9 turun lagi...my god!! jadual kehidupan cam gini sungguh menakutkan. tak per...tinggal beberapa minggu jer lagi pon.. sabou ok!!

ciao!! 5.49am.

No comments:

Post a Comment