Thursday, November 17, 2011

membeku

jam menunjukkan angka 3.44am. you all mesti tengah 'berseronok' atas katil ketika ini. mrsd tengah 'berseronok' kat office lagi lar ni. phiew...tetiba rasa sakit kepala plak. lama sangat ngadap lappy, kot. hati aku dah mengatakan yang aku mengantuk. tapi mata aku cam tak hingin jer layan..nak kata aku bersemangat tak pula coz idea aku dah keringgg...so aku ambik keputusan, besok aku tunjuk jer apa yang ada bak kata supervisor aku. walaupun timbul gak was-was dalam sanubari ini. almaklumlah...aku begitu asing di school sekarang ini coz aku jarang gak mencemar duli kat situ tak seperti budak-budak lain. aku hanya mengharapkan yang terbaik jer lah.

oklah..nak ready untuk next step. printing...then, pulang. rindu banget sama anak gue...hari ni gue nggak sempat spend masa berkualiti buat si kecik. masam jer mukanya tatkala melihat aku tersembul di muka pintu. cam merajuk pun ada. dah la gi duduk tepi tiang cam orang bawa perasaan jer. sorry, sayang. this week gonna be mommys busy week. bersabar ya, sayang.

membeku dalam opis,
mrsd

No comments:

Post a Comment