Friday, March 9, 2012

sepi

tak tau apa yang harus diperkatakan. layan fb. semuanya membosankan. tiada isu yang menarik hati untuk di diskusikan. cuma...hari ni tertanya-tanya akan seorang kenalan. yang sebenarnya pernah satu kelas dengan mrsd. siapakah gerangan tuan punya nama. tanya jawab. tanya jawab. ohhh..rupa-rupanya rakan senakal dan sewaktu denganku ketika aku di tingkatan lima. hehe....kecik dunia. tapi malangnya, sebelum itu aku cuba cam muka tuan punya badan. sungguh berbeza...dulu dia agak plum n chubby2 meanwhile mrsd pula miliki badan ukuran pramugari, itu cikgu sains aku yang kata. cikgu shah jahan. hahaha....sekarang, member aku ni, dah kurus. totally transform. muka jadi lain dah...badan slim jer..wah2...steady ehhh. memang betul. kalau orang berisi ni dah mula slim, memang muka pun transform jadi ayu dan cantik gitu. ho ho ho...bila dah gedempol cam aku ni...tak tau tang mana lagi nak dipanggil ayu. saja nak sedapkan ati, "terasa diri cute" jer lah. haha... selamat bertemu kawan.  

apapun, mrsd malas nak mengupas isu pada pagi ni. rasa lemah tak bermaya. hari ni, adalah hari sunyi sepi buat mrsd. makanya, aku dan tilam pastinya "bersatu". hurrmmmm....rasa ini sungguh tak menyenangkan. nak tido dan berbaring pun dah bosan. nak duduk or buat something, badan rasa lemah2. tak da semangat langsung. hadoiii...parah2.

No comments:

Post a Comment