Friday, March 2, 2012

peningku.

ya. bangun pagi ni, kepala mrsd manyakkkk pening. huhuhu...teringin nak sambung tido semula. tapi mata dah tak nak lena. semalam aku tak sedar bila si kecik tertido. dia asyik-asyik berdiri di tepi tingkap. nak buka cermin. apalah agaknya yang nak dilihatnya di luar sana tengah malam buta. bila aku buat-buat tido, dia gi tarik rambut aku lah..tampar muka aku lah....sakit gak. minta perhatian, No. satu.

pagi ni mrsd buntu. bukan disebabkan otak serabut. tapi memang kepala pening. so nak mengentry pun semadi nadai kata orang iban. tak da idea coz kepala still blur-blur. mrsd bangun jam 9am ari ni. bila bawa baby keluar. hurmmm...si nanny pun belum bangun juga. hadoiii....sigh. sepatutnya dia ada appointment ari ni. tapi nanti nak hantar adik aku balik ke rumah sewa dia plak. or, nanti jam 2pm aku bawa dia ke klinik. alamatnya, sehari suntuklah aku menanti ni nanti. so boringgg!! dahla kat klinik sini, flow dia sangat slowwww. bosan sungguh.


aku pelik gak dengan penyakit dia ni. makan ubat pun tak sembuh-sembuh. sakit apa macam ni ek?? keje pun bukannya berat sangat. malah waktu rehat lagi panjang. dari jam 2pm nonton tv sampai jam 7pm.  movienya: cerita puteri yang ditukar(2-3pm), Bella(3-4pm), little star(4-5pm), Anugerah(6-7pm).mana nak cari tu...tapi aku diamkan ajer. biarlah. yang penting jangan ngadu2 sakit, sudah. macam tak logik, balik-balik sakit tapi buat kerjanya tak seberapa. makan pun cukupppp sangat. terlebih pun ada kottt. entahlah.... so...i have nothing to say. what say you??. 

No comments:

Post a Comment