Thursday, March 8, 2012

Bawaan

peliknya mrsd rasa preggy kali ni. bila lapar, boleh sampai menggigil-gigil. bila dah terlebih waktu makan, makan pun rasa tak lalu dah. makan separuh jer. sedih gak tengok nasi dan lauk pauk, tak nak membazir punya pasal, mrsd kuatkan hati utk telan jer makanan tu. habiskan. sambil melawan rasa dari mengeluarkan semula. rasa cam telan pasir jer...errkk, mrsd tak pernah pula menelan pasir. hehe.. telan-telan tanpa menikmati kesedapan makanan. dan...mrsd ingat, mrsd akan OK berbanding kandungan sulung. ternyata sangkaan mrsd meleset. mrsd tak leh menghidu bau bawang  yang digoreng. OMG!! seluruh isi perut rasa tertarik jer, membuak-buak nak kuar. nak dengan itu, mrsd rasa nak pitam, lemah dan tak bermaya. walaupun tak buat menda-menda yang memenatkan, tapi asal jer nak blueeekkk, aku rasa cam penat sesangat.. sehari dua ni aku "paksa" nanny untuk memasak. manakala aku kuncikan diri dalam bilik tido. tapi bau2an tu still juga boleh menceroboh masuk. huhu..pening kepala dan loya aku dibuatnya. hadoiii...teruk juga rasanya kali ni. bila keluar dari rumah lagi lah. bau pelbagai masakanan, india, melayu dan cina jiran tetangga membuatkan aku blueeekkkk. hishhhii. sangat2 tidak menyenangkan.

No comments:

Post a Comment