Sunday, March 4, 2012

Dah namanya berbadan dua..

sepanjang hari ni mrsd rasa tak sihat badan. dengan rasa pening-peningnya. dengan loya-loyanya. dengan rasa nak pitamnya. semuanya serba tak kena. makan pun takda selera...walaupun perut sebenarnya lapar. bila mengisi, rasa nak muntahkan balik. hadoii....tadi terpergi ke solaris duta mas. puhhh... punyalah jauh...well, kami ke sana semata-mata nak pegi tengok kawan aku nyer exhibition. silap aku juga tak call dia terdahulu. gallerynya tertutup pula pada hari ahad. setakat tengok dari luar jer lah. hadeii..suami bengang jer.. napa tak call dia?? bukan dekat nih?? huhu..aku pun sedih gak. aku ingat ari minggu gallery buka cam biasa. dahhh, kena bebel ngan suami. aku diam jer. salah aku juga. bukan dekat wooo. dalam pening aku jer, aku bertahan untuk ke sana. plus, suami pula dah hangin. aku lagi rasa nak pitam dibawah panas teriknya matahari. aircond kete tak rasa langsung. semangat2...ialah, cuaca pun sangat panas. nyway, this is my first time memijak bumi solaris kat kl ni. best juga tempatnya. cool..tak kotor sangat udara...i suka. hehe.. 

oklah. nak kena hantar anak buah pula ke rumah sewa dia. tak tau di mana lokasi rumah tersebut. semalam jemput dia kat airport lcct, tengah malam dari bukit tinggi Klang ni ha. sampai kat umah, jam 2.20pagi. jadi, apa tak paginya aku rasa pening and mual. hadoiii... got to go now. ciao!!

No comments:

Post a Comment