Friday, February 10, 2012

sleepy friday

semalam tido jam 3am..pagi tadi mrd gi keje pun tak terbangun though terjaga dek ciuman mulus yang hinggap di pipi. ngehhhhh3.. lastly,, me n lolo wake up at 1030am.. terus gi dapur, masak mee sua. brunch terus la tu. then, tengahari around 1230pm, after kasi bb makan and mandi, we two masuk bilik and tidokan dia. dengan aku2 sekali tertido.kami berdua bangun semula pada jam 3pm. aku terus berkemas, bersiap nak pegi gym. jam 4pm  bertolak dari umah. jam 4.30pm mandi sebelum masuk sauna. spend 30 minit di sauna & 15 minit d steambath. lepas tu,, main aiyak lama2. cam syiokkk pula mandi air sejuk. then, balik umah. anak dah tunggu kat bawah coz i dah suh nanny dia bawa dia turun jam 6pm kat taman berhampiran. kendian call mrd gi jejak kasih tukang urut, bini pak bani kat bayu perdana. dah pindah umah plak. lucky ada orang kampung yang ada contact no. itupun kena tunggu dia call kawan yg lain utk dapatkan tu contact no. thanks god, dapat jugalah. sekali contact, alamakkk makcik tu mengandung lagi. tiga bulan. fuhhh,d suara lemah jer pasal baru lepas muntah. tidak jadi dengan itu, aku ajak suami gi m..akan balitong. phieeew, satu pinggan a balitong aku mamam sorang. tak termasuk lala. ishhhh nanny si lolo x jamah langsung. terpaksa aku jd kontraktor. kenyang sangat la pula. nasi goreng dan mee goreng mamak. makan macam lepaskan dendam jer. lepas abis maka, suami tanya nak gi jejalan tak? pasal perut dah kenyang, senak pula tu, aku ajak balik jerlah. si baby pelum mamam pula. now, kat umah si baby tengah ulang alik masuk bilik

No comments:

Post a Comment