Tuesday, February 28, 2012

cabut gigi lagi

ari ni ari selasa. ari nak bawa nanny mrsd ke klinik gigi. phieww...dah banyak dah gigi dia kena cabut, uols. perlu ker nak cabut semua gigi untuk buat gigi palsu ek?? kesian plak aku tengok dia setakat ni. nak makan pun susah weiii...sometime bawa di gi kfc ker..kenny rogers ker...anywhere..yang memerlukan dia untuk menggigit. terpaksa dia carik-carikkan daging agar mudah untuk di telan. hurmm...tak sanggup mrsd nak lalui apa yang dia lalui. minggu lepas bawa dia ke klinik kesihatan botanik. dah dua kali dah doktor bius gigi dia tak bertempat. lain yang nak dicabut. lain pula yang dibius. fuhhhh....berbalik pada minggu lepas. doktor bius gigi dia dua kali...tapi time nak cabut, gigi still sakit lagi. katanya doktor salah lagi bius tempat yang sepatutnya. gerammm jer aku dengar. sampai kali ketiga, tak boleh nak bius lagi dah, kata doktor. salah siapa sebenarnya ek?? yang aku pelik, doktor tu main cucuk jer. padahal telah diberitahu kedudukan gigi yang perlu dicabut. sembrono gitu. kalau aku lah, if mengadu dengan mrd, siaplah. mesti doktor tu kena bambu...bukannya perkara yang menyeronokkan kena bius ni weiii. aku tak tau either doktor ni betul-betul pakar or saja bereksperimen. fuhhh...susahlah macam ni, goverment servant.

No comments:

Post a Comment