Tuesday, February 28, 2012

apa kejadah ni??


refer semula title entry mrsd diatas. ulang semula. Apa kejadah nya semua ini??? terkejut aku melihat kejadian seumpama ini. Ya Tuhan. apa dah jadi dengan manusia sekarang. Budak-budak ini adalah amanah. dan Taska yang dipilih seharusnya memegang AMANAH ini dengan sebaik mungkin. kesian sesangat mrd tengok keadaan seumpama ini. rasanya semua ibu akan mengucap panjang melihat pendedahan video di atas. meski bukan anak kita sendiri, sebak jer dada ini. lagilah kalau anak kita sendiri yang kena. sedihnya. 


Cuma yang termampu mrd nak katakan disini; SAMPAINYA HATI KALIAN MEMPERLAKUKAN BUDAK-BUDAK NI SEBEGINI. mungkin memudahkan kerja ko orang kot balut budak2 ni so that diam dan tido, tapi ko orang telah melakukan penderaan OK!! siap tutup mulut dengan selotep lagi. ini yang kita nampak..mungkin ada lagi penderaan lain dilakukan. psycho sungguh. MANA PERGINYA HATI KO ORANG??? cuba buat kat ko orang cam gitu. apa perasaan ko orang. tak sanggup dan tak reti nak jaga budak, baik jangan buka so-called tadika or daycare la. balik kampung tanam jagung lagi baik. 


ishhh..petang-petang begini dah buat mrsd emo pula. ialah, mrsd pun ada niat nak hantar anak ke daycare. tapi sekarang kena berfikir lagi dan lagi dan lagiiiiii. if anything happen, menyesal seumur hidup pun tak berguna. orang lain tak akan menyayangi anak kita sebagaimana kita menyayangi anak  sendiri. Oh my....jauh-jauhkanlah aku dari berjumpa orang sebegini.

kesal mode.


No comments:

Post a Comment