Tuesday, February 28, 2012

Mimpi itu...petanda? R.I.P.


selesai jer aku menaip entry pasal mimpi aku tadi. aku lihat kat group family aku ada buzz anouncement. hurmm, aku pun buka nak tengok. terkejut dengan post. BERITA KELUARGA. 

buat semua keluarga yg terdekat, ukun Udau sudahpun meninggalkan kita pagi semalam,,,may his Soul Rest In Peace,,,amen,,, — at Taman Tunku

hurmm..kebetulan or petanda? mrsd baru jer terima berita...bapa mertua abang aku baru jer meninggal dunia semalam, kira-kira jam 3pagi tadi. sangat mengejut. last aku jumpa dia time krismas 2011. itupun, dengar khabar dia dah lama tak balik kampung pasal gi uruskan IC anak dia dengan bini pertama dulu. aku jumpa dia malam krismas ketika mendiang datang beli SKOL empat tin. sempat gak aku bertanya khabar berita dia..

kan aku tulis dalam entry : cat putih jadi hitam, biasanya mimpi aku selalunya berupa amaran ataupun petanda awal...bukan nak percaya, tapi sometimes kebetulan..dan adakah itu betul satu kebetulan??hurmmmm. baru tadi tertanya-tanya apakah maknanya mimpiku.. 


God have mercy on him. Rest in Peace, mpek Udau.


No comments:

Post a Comment