Wednesday, February 1, 2012

aku kembali lagi.

hai there...
lama tak jumpa. rumput dan lalang telah berbunga dengan bangganya di tuan tanah punya kebun. hahaha... iya, aku sangat sibuk. sibuk dengan thesis akhir aku yang akhirnya aku postpone juga akhirnya ke next sem.  ialah...tergesa-gesa vs kesibukan melayan karenah anak aku. plus dia selalu pula sakit-sakit. naik pening dan bingung aku. setelah aku menghantar surat postpone, aku terus letak tepi semua penulisan aku. aku tumpukan kat si kecik. makanya aku tak terON pun laptop. cuma update fb status menggunakan galax. dipendekkan cerita, CNY pula menjelma. aku rasa hidup aku huru hara...then pegi pula cameron highland dengan keluarga mertua selama tiga hari dua malam. perhhh... penatnya.

sepulangan dari cameron, my gurl jatuh sakit lagi. ke klinik aku pergi. begitulah rutin aku kebelakangan ini. rumah sentiasa full house memanjang. baru hari ni rumah tinggal aku bertiga...bosan2, lalu hati ini terpanggil untuk membuang habuk yang mula bersarang pada lappy dan menjejak kasih semula semua kegemaranku. haha...blogging, twitter, facebook, e-mail.

dan...aku masih lagi 'berhutang' utk post barang kat aku nyer GA and pengomen terbaik. maaf bebanyak...well, within this week aku post. entah-tah dah rosakkan barang dalam bungkusan tu. terperap jer dalam almari. huhu...sangat-sangat takda masa pula untuk pegi ke post office. kesian depa dah menanti...maybe nextweek you'll receive it. cheers k.

oklah...aku pun tak janji untuk terus update aku nyer blog coz my lappy harus dihantar ke workshop. dah uzur benar dah beliau. kesiaannn.

peace no war.
mrsd.

1 comment:

Belog Sambal Belacan said...

singgah d sini bc n3

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Post a Comment