Thursday, August 23, 2012

::JueAzizVsRitaRudaini::

aiyakkkk...terpanggil pula aku nak mengomel pasal retis ni ha. actually tak nak amik port pun. tapi ROTIKAYA sangat rajin update kat wall fb aku pasal mende2 cam gini. nak tak nak..terklik gak lah blog depa tu. well.. aku cukup pantang kalau pasal perempuan-perempuan yang suka sangat nak menggatai kat laki orang ni. dah tau orang tu dah beranak dan berbini, buak po nak ngetest saham kat laki orang weiii.. laki pun satu, cam hampeh tak sedar diri sudah bergelar suami orang aka bapa orang. rasa macho la ada wanita nak mendampingi diri. boleh blahhhh laaa laki cam gini.

bukan apa..aku cam tak percaya gak si Jue Aziz ni nak porak porandakan umah tangga orang. sanggup ker dia?? dah tak da laki bujangan lain lagi ker kat dunia ni??? awak tu dah lah cantik molek..aku pun admire gak kat hang no..aku harapla sekadar gossip semata-mata dari ROTI KAYA tu ha. paling sadis...turut membabitkan nama si Ayu Raudhah. kenapa ek?? napa nama ompuan ni tak habis2 tersabit?? aku pelik betul lah...lagi-lagi dia...lagi-lagi dia...kalu lagi-lagi senario tak apa gak. hati aku ni bertambah meluat gak ngan statement si janda melatop kakaknya yang mok berlakikan yang sempurna dalam erti kata kacak dan kaya. ROTI KAYA kata dia jujur coz berani mengeluarkan kenyataan sedemikan rupa...tapi bagi diri aku, jujur ker?? tak kah nampak materialistiknya begitu nyata... ni nak cari cinta ker nak cari harta?? tak kekal semuanya tu...ish ish ish....

apapun...harap-harap ini sekadar gossip lah. aku kesian sangat kat rita rudaini..teringat gak hal memey ngan norman hakim. bikin sakit hati owhhh....

No comments:

Post a Comment