Thursday, January 10, 2013

M back!!

yuhuu...
pa khabar semua orang?? wahh..sunyi kan main blog gue..nggak ada tuan rumah...nggak ada pelawat. eloklah...takla old news paper kan?? kena lah baca yang up to date nyer story. yeah...i m back...dah lama dah tangan ni tak menari di atas papan kekunci lappy. rindu plak yer?..hehe

 oh ya....gue udah selamat bersalin dahhh...congrats to myself. babyboy seberat 3.70kg. kecik,kan? iyer..yer o jer doctor suspect and expect dia beso, kata depa macrosomia. kena la bedah utk kedua kalinya. perghhh...aku dah ready dah...bila dah terbaring atas "katil bergerak" tu, nurse tanya...."akak risau tak?" hapa punya soalannnnnlah,kan? aku senyum jer...taklah. condifent plak aku menjawab. memang betul...cuma aku risaukan kesakitan jarum yang bakal menjunam di tulang belakangku jer. Nak dijadikan cerita, ketika belakang aku ditusuk, ketika itu bb aku bergerak dengan kuat..huhu...cam nak turun ikut pintu plak dia. tapi lepas tu...aku dah tak rasa apa-apa dah. semua kebas...lumpuh sementara. hadeii....

lain kali cerita tang tu ek?.. baby pun dah genap 3 bulan ketika aku mengetik lappy ni ha..banyak gak cerita yang aku nak kongsikan ni..itupun kalu hang nak tau..tp aku menulis pun bukan utk hang..tapi sekadar mendokumentasi peristiwa yang telah berlalu dan rasa hati. jangan mareeee..cam kasar jer bahasa gue,kan?? jangan ambik hati daaa...ada aku kesah?? kih...kih..kih...

oklah...nite uols. nak tido dah ni. nanti bb terjaga nak bf plak..sekarang dia dah pandai nangis olok-olok minta perhatian. hadohhhh....anak lelaki ibu.

No comments:

Post a Comment