Wednesday, January 30, 2013

semua sudah..tapi

hurmm...susah tul nak kembali ke ruangan  menulis ni. ada-ada jer halangan walaupun sebenarnya gue bukannya busy apa sangat pun...rasanya gue pun belum sempat mengWishkan everyone HAPPY NEW YEAR 2013!! huaa...punya terlambatnya gue...hadohhhh...out dated sungguh yer...


2013...mengandung sudah...melahirkan pun sudah.....gambar bayi yang mok-mok dibawah adalah anak gue...anak ke dua..tapi sewakt gambo tersebut di ambil, beliau sudah berusia tiga bulan..tak lama lagi, ngam gam tahun baru cina besok...beliau akan berusia 4 bulan.

cepat dan pantasnya masa berlalu....baby dah kuar...tapi perut still cam ngandong lagi ni..sapa nak jawab tu??..hehe....so now, gue dalam usaha mengempiskan ap-apa yang patut..boleh ker aku?? bolehkah???huwaa........



No comments:

Post a Comment