Friday, January 13, 2012

tido dulu ar

bila tak dapat tido yang berkualiti, aku tak boleh nak tumpukan pada apa yang aku lakukan. walaupun aku cuba..thats y, aku selalu tido dulu sebelum melakukan kerja yang memerlukan tumpuan. sebabnya, aku nak kosongkan kepala otak aku and then bangun dengan segar. tapi..bila aku cuba sedaya upaya memaksa mata untuk tido sedangkan otak aku ligat berfikir...maka, jadilah tido-tido ayam dimana aku still terasa penat coz tido tapi tak serupa tido.

nak tido la kejap. sat lagi nak antar bb gi klinik. kesian dia...keradangan di bahagian genital si kecik. tak tau apa puncanya. semakin disapu cream, semakin memerah. although aku sebenarnya sangat sibuk hari ni. tapi..aku tak sanggup dia melalui keadaan kesakitan cam gitu.

morning uols. hadapi hari ini dengan tenang.

No comments:

Post a Comment