Wednesday, January 4, 2012

AKU

penatnya melayan karenah anak sorang2. si kecilku tak nak orang lain melainkan diriku. melekat 24jam. ku sangka apabila dia terlena aku boleh buat urusanku. meleset. menyedari ketidak adaan aku di sisinya mengundang tangisan yang berpanjangan. aku paling  takut akan tangisannya. air mata aku turut menitis tapi aku kuatkan juga semangat. sudah 4 kali dia lemas disebabkan tangisannya itu. lantaran itu aku paling takut kejadian yang sama berulang. semua yang dia nak ialah...AKU. aku rasa sangat penat...ditambah lagi dengan aku punya nanny yang asyik mengadu sakit-sakit badan. sekarang aku terdesak untuk menahan dia agar terus stay, jaga  my anak. ialah..aku masih busy lagi. kehidupan aku tak stabil lagi...nak cari orang lain pun tak sempat. nak hantar nursery, aku lagi tak berani. bukan apa juga tak berani...aku takut mereka tak memahami peel anakku  yang boleh menangis sampai hilang nafas cam gini... nak tak nak, terpaksa aku layan juga karenah kedua-duanya...aku punya kerja terbengkalai. 

aku nak nangisssssssssssss!!!! dan air mata ini tak tertahan.....Oh God...have mercy on me. i feel really weak....kuatkan aku, ya Tuhanku untuk menempuhi dan menghadapi segalanya ini.

No comments:

Post a Comment