Tuesday, January 10, 2012

90% debaran memuncak

giler aku tak berdebar??!!esok adalah hari yang penting buat aku. 11/1/2012 aku akan menghantar soft copy binding comb thesis kat faculty. hurmm..rasanya esok pun ada thesis preview. wahh....aku tak buat apa-apa lagi untuk preview tu.. tengoklah nanti, kalau sempat aku buat kat ilus n print AO jer, than tampal kat dinding. cuma..aku tak prepare utk bercakap jer lah.. hadeiii.. ishhh tak sabar semua ni berakhir...tinggal sikit masa jer lagi me. bersabarlah....tapi...momentum hati aku kuat mengatakan...aku nak grad cepat!!!! aku nak pulang  ke pangkuan anak tercinta. bukan anak pulang ke pangkuan aku OKEH!! pasal aku yang tinggalkan dia...huhu

aku sangat ngantuk plak skrg. time ni lah ngantuknya datang. tapi kalu aku terusan nak perah otak, rasanya tak berjalan. dah cam zombie plak buat keje..separa tido n sedar. so, lebih baik aku tido, kosongkan kepala otak aku dan bangun dengan segak dan bergaya selepas itu.

bah, tido dulu ku.

No comments:

Post a Comment