Sunday, January 1, 2012

HAPPY NEW YEAR 2012

dan.....aku masih di sini. berjauhan dengan kedua ibubapaku..begitu juga dengan suami tercinta. terlanjur aku membeli ticket penerbangan sewaktu dalam pantang dahulu. ialah...free time melimpah ruah. banyak masa untuk check ticket penerbangan tambang murah. terpaksa aku mengambil risiko untuk pulang ke Kuala Lumpur pada 4/1/2012. hurmmm...sebenarnya, aku sangat takut untuk menempuhi tahun baru ini. Aku tidak pasti perjalanan di hari muka. cuma yang pasti...sehari ini akan berlalu juga. masa...PANTASnya berlalu.

apapun....Happy new year 2012 buat semua. semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas...azam baru?? owh owh...dah dua tahun aku tak pasang azam. tahun lepas dan juga  tahun ini...hurmmm...cumanya, aku mendambakan kehidupan yang lebih baik dan penuh ketenangan. itu jer....

sekali lagi....happy new year uols.

No comments:

Post a Comment