Tuesday, October 2, 2012

::4D scan::

hallo my little boy..
last nite mommy, papa n kakak dah gi jenguk bb_boy 'kat dalam sana'. hehe..sebenarnya dah lama mommy berniat nak  jenguk anakanda. tapi selalu tak kesampaian. Malam tadi, mommy ajak papa pergi. dia OK jer. 

sesampai di klinik Popular tu, kena tunggu turn la pula. nasib baik tak gak lama. then, bila turn mommy...papa dan kakak pun join sekali. haha..nak tau apa kakakmu perbuat?? dengan dia-dia sekali naik atas katil dengan mommy. papa sempat gak captured gambar kita bertiga atas katil tu ha...katil yang hanya cukup-cukup untuk badan mommy yang besar ni pun kena kongsi dengan kakak yang nak berbaring sama. menyibuk jer kakak,kan?? hehe....

Doktor yang yang nak buat scanning kata, perut mommy agak besar untuk usia 37minggu. Risau gak dia kalau2 tak dapat nak tengok muka bb_boy mommy coz kepala dah menghala kat bawah. hurmmm...dalam hati  mommy minta-minta my bb_boy kasi chance kat mommy, papa n kakak untuk melihat anakanda.  akhirnya dapat gak kami menatap wajahmu buat pertama kali. meskipun tak berapa clear dan kedudukan anakanda yang agak menyukarkan untuk doktor mengambil angle yang terbaik.

Papa kata, wajahmu mirip wajah dia... ya. mommy pun setuju gak. tapi tak tau lagilah...tunggu jer dalam beberapa minggu ni lagi. Mommy pasti akan mencium wajahmu juga. sama halnya dengan papa dan juga kakak.  

Cuma mommy tak puas hati....sepulangan dari scanning, doktor tak dapat kasi gambar my bb_boy on time. katanya printer rosak. hurmmm.."scanner" dia pun bukannya jelas sangat. tapi kat klinik ni jer lah satu-satunya ada scan 4d. mahal gak lah...rm115. tapi, demi untuk melihatmu....mommy dan papa sanggup.

oklah...mommy nak rehat sekarang. badan terasa lemah. hari ni mommy kena puasa dari minum air bergula. minum air kosong jerrrr...haha....dan kesannya, badan mommy memang terasa lemah. Anakanda di dalam sana pun tak banyak bergerak. mungkin di sebabkan ruangan dah sempit untuk anakanda berbuat demikian kot. but then...memang heavy la juga mommy nak bawa anakanda sekarang ni.

oklah, mommy..papa dan kakak sayang anakanda bb_boy!!!
muaahhh.


No comments:

Post a Comment