Saturday, December 17, 2011

zombie tak zombie

hadoiii lah....mata dah kelat ni.. kepala dah macam kat awang-awangan jer...phiewww..so penat me. semalam pun cam gini gak. sepanjang hari tak tido pula..rasa cam zombie kot. ni yang buatkan aku bila orang cakap, masuk telinga kiri kuar telinga kanan coz aku membatu. hotak dan perasaan melayang..biasalah, kalu tak cukup tido,kan?? cepat berang juga.

malam ni aku tak bawa my gurl. aku tinggalkan dia ngan nanny dia kat umah. tak leh lah nak bawa dia. ari tu aku bawa coz aku yang tak tahan rindu berjauhan ngan dia. atleast bila penat, leh gi peluk dia. tapi masalah lain plak timbul. dia yang over mengacau mommy sampai tak leh buat mende. huhu...tahlah, dia bertambah manja sekarang ni. sangat manja..nak kena dukung memanjang. bila letak jer, nangis cam apa..dulu ok jer. mungkin coz dia merasakan aku dah tak lagi beri tumpuan kot. busy memanjang tapi keje tak gak siap-siap. helppppp!!!

ni nak pulun gak ni. kena antar ari selasa ni kat supervisor. fuyooo....macam bangang dah kepala hotak aku. kusut. serabut. haiyoo...paling benci nak menambah statement kasi sokong wa punya writing. haiyooo...mana nak membaca, menaip, mendesign...aku cuma ada beberapa hari jer untuk semuanya itu. bak istilah yang selalu diguna pakai orang...sesak napas eden lah... huhu

oklah..nak sambung keje balik. tapi...tetiba perut ni cam grrrrrrr meradang minta di isi. hadoiii...ada-ada jer lah time2 cam gini. baik-baik ko di sana...

loves,
mrsd

No comments:

Post a Comment