Saturday, December 3, 2011

daddy is my best mattress

happy saturday...dari office mrsd berbicara.
mrsd baru bangun jam 8am tadi. semalam plan nak bangun jam 2am. haprakkk!! itu alarm bunyi, tapi in silent mode. haiyaya...my galax pun nak sabotaj mrsd, yer??.. agaknya dia pun kesian tengok mrsd terkulat-kulat time ore len dok syiok tido kot...plus, malam ni terasa nikmat betullah tido. serious. well, dah lama tak tido malam, kan. si kecik aku plak semenjak dua menjak ni selalu jer merengek-rengek, sesekali aku terjaga gak kasi dia bf. tapi bf dah tak cam dulu lagi kot...ayaq susu dah makin kurang. kesiannn si baby..

(semalam punya gambo..)

sekadar menguploadkan gambor si daddy dan si anak yang ketiduran di pejabat. disebabkan takda tilam, si anak tidolah di atas badan daddy dia. gambar di atas dia dah turun dari tilam dreamland. tu tengah mamai-mamai lagi  tu. haha..my daddy is my best mattress!! mana nak cari weii...

(hari ni punya gambo.. Dora tak tido-tido pun. hihi)

oklah....mrsd nak gi cuci muka jap. ari ni tak perlu gesa-gesa pulang umah. weekend bah..si daddy kalu nak keje pun, tak perlu formal-formal. biasanya dia buat office clerical jer sabtu. Breakfast boleh di dapati di sini. hehe..dah ala-ala rumah dah office laki aku ni. tapi untuk sementara jer lah berkampung cam gini. sampai thesis dah siap, aku tak dah berkampung-berkampung nih. huhu..kesian kat depa la.

hari ni aku stay terus kat office kot. huhu

No comments:

Post a Comment