Thursday, December 1, 2011

Maafkan Aku

semalam terlanjur tido. aku yang tengah khusyuk buat keja terhenti coz si kecik dah bangun. semua lampu kena tutup. bb pun tak bergerak banyak kalu cam gitu. masalahnya aku nyer lentoq betul-betul mai. ye lah..dah beberapa malam tak tido malam. kekadang tertido, cam best pula. pagi tadi, bangun jam 7am. rasa amat rugi coz tak buat kerja. ya, semalam laki aku suh kejutkan dia jam 6am untuk balik umah. coz dia ada temu janji penting jam 8am. tapi aku kejutkan dia jam 7am. apalagi, bising lah dia...sepanjang dalam kereta marahkan mrsd. sedih gak mrsd. terpaksa mrsd mendiamkan diri coz mrsd tau mrsd bersalah. semalam aku ingatkan aku akan bangun dan berjaga sampai waktu yang diperingatkan. 

bukan main laju lagi mrd pandu kete. mrsd biarkan ajer...dah biasa dah dengan perangai dia kalau dah naik hangin..hurmm. sampai umah, mandi, terus tukar dan bergegas turun. tak nak tegur pun kat mrsd. sedih gak lah dengan situasi cam ni. nak buat cam mana...ye lah, mrsd nak buat keje mrsd sendiri. lepas tu malam-malam jaga anak lagi....bila terlanjur tido, kena marah pula. mrd marahkan mrsd as if mrsd sengaja nak lengah-lengahkan masa dia. sedih siuutttttttttttt!!!

aku tau, sepanjang hari ni hingga ke malam nanti dia ON ANGRY mode. biarlah...salah mrsd.

minta diri. nak buat keje. ciao!!

No comments:

Post a Comment