Thursday, December 8, 2011

My new born baby so adorable!!

last nite mrsd mimpi..huhu..mrsd beranak lagi. tapi mrsd tak tau pula ketika baby tu dah kuar tak sakit pun..mrsd kecoh fikir nak letak nama. Owen, Oliver, or Olivia...mrsd tak dapat membezakan perasaan mrsd ketika itu. aku beranak?? aku belum bersedia..how about myLolo?? dia belum kecapi kasih sayang sepenuhnya dari aku. ni dah dapat baby pula...tapi yang pasti, aku happy gak. siapa tak sayang anak. rezeki tu...

aku terjaga dengan senyuman masih melekat di bibir. aku bermimpi rupanya. macam betul pula..apakah maknanya mimpi ku itu?? pentafsir mimpi tolong cerita sikit... =) 

well, ada juga kepelikan berlaku kat perut mrsd kebelakangan ini. mrsd dah 4 bulan dah tak period. uihh..time dua bulan tak datang, mrsd pegi beli prenancy tester. Negetive. kemudian, 3 bulan..pun mrsd gi membeli lagi...dalam hati ada gak menyimpan harapan. kalau ada, yahoooo. tapi still negetive gak. ni dah 4 bulan takkan nak gi beli lagi kot. macam mana nak dapat baby kalau memang planning?? tapi yang peliknya...eversince 2 bulan macam ada pergerakan kecik di dalam sana. sama ketika mrsd mengandung dulu..sangat-sangat pelik...

No comments:

Post a Comment